Belinay

Belinay – Ayın gölün yüzeyine yansıması, Peygamber Çiçeği

 

Bir cevap yazın 10

Your email address will not be published. Required fields are marked *


yunus

yunus

mrhb arkadaşlar benim 4 aylık bi kızım var berinay koyduk ismini çok tatlı ve anlamlı bi ismi var bebeğimin

berkay

berkay

benim de numan nasıl

bilge nur damar

bilge nur damar

benim kardeşimin ismi çok güzel bir isim hemde peygamber çiçeği demekmiş

bla_bla

bla_bla

belinay : güneşin denize yansima ve peygamber efendimizin cenneti gördügu zaman gözünden düşen ilk gözyaşı anlamına geliyor diye biliyordum .
kardeşim 9yaşında ve ismi belinay .
anlamı tam olarak nedir bu ismin?

busenur

busenur

aylık bir kızbenim bir kardeşim var ismi belinay çok tatlı ve 9 aylık bir kız kndisini çok seviyorum ama yaramaz yüzü güleçtir ama çok ağlıyo biliyormusunuz anne anneanne baba ded ede abla abi diyor sinir oluyor daa çok şeyleri var ama ben anlatmıyorum aralıkta doğum günü aralığın 16 sına çok tatlı bir kardeşim var ken kendine sallanıyor beşikte
işte böyle hayato var…..

Aylin

Aylin

sude arkadaşımın yeğeninin ismi

amine

amine

cok guzel bir isim ama kafa karistiran seylerde yazanlar var ben bebegime koymayi dusunuyodum ama kafam karisti

belinay

belinay

benimde adım belinay ismimi çok seviyommmmm 🙂